Terapi

Gud vad tiden springer iväg. Idag är det söndag igen och jag har inte bloggat på en vecka. Det är svårt att hitta tiden just nu. Är det inte något med den ena tjejen så är det något med den andra så ni får ha överseende om det blir lite sporadiskt bloggande just nu. Hoppas ni följer med ändå. 

Vi har haft en härlig långhelg trots ganska dåligt väder. I torsdags hade vi alla våra favoriter här på grillmiddag, i fredags tog vi med barnens moster och åkte till aquaria och kollade in fiskar, i lördags var vi i Täby centrum och handlade lite nödvändigheter och idag har vi haft vagnterapi de luxe med Frejski. Hon hatar vagnen, har gjort det länge men vårt mål är att hon åtminstone ska kunna sova middag i vagnen så vi i sommar ska slippa åka hem när hon ska sova, det går liksom inte. Så idag gav vi oss ut på vagnterapi. Vi tog en låååång promenad med diverse stopp och det slutade med att vi allt som allt var ute i fem timmar! Freja sov i vagnen! Men tyvärr bara 40 minuter och alldeles för tidigt så hon var totalt dödstrött på eftermiddagen när vi fick oväntat besök av barnens båda fastrar med familjer. 
Behöver jag säga att hon somnade gott nu på kvällen?

Nu sitter jag i soffan med Selma och njuter av vår lilla stund. Jag hoppas på en bra natt för jag är totalt slut. Imorgon är vi ensamma igen och det blir nog öppna förskolan på förmiddagen för frejskis skull. 

På torsdag så jag få träffa nya mammagruppen och det ska bli spännande, hoppas på lika trevliga mammakompisar som förra gången! Det skulle vara roligt att ha någon att hänga lite med på dagarna. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0