En månad

Idag blir lilla Selmis en hel månad. Jag säger som så många gånger förut, Gud vad tiden springer iväg! Att hon har varit här hos oss i en hel månad redan, vår fina flicka. Det känns som vi precis kommit ut ur bubblan och vardagen har börjat. Jag och tjejerna klarar oss helt okej ensamma på dagarna men ibland är det på darriga ben jag välkomnar Tobbe hem på kvällarna. Vissa saker får jag helt enkelt inte ihop ännu men nu har mycket av frejas gnäll förklarats med öroninflammation så det kanske blir bättre. 

Selma är snäll och väldigt trött, vilket är väldigt bekvämt på dagarna eftersom hon sover väldigt gott i vagnen när vi är ute på äventyr och jag kan lägga fokus på Freja. Hon är en galet hungrig tjej som äter och äter och äter. Det är lite kämpigt med matningen för hon blir inte helt nöjd av varken bröstet eller flaskan så en kombo verkar vara melodin. Hon är ganska arg när hon är vaken men jag hoppas det kommer bli bättre och bättre. Det är häftigt att se vad som händer med Selma så fort Freja sätter sig nära henne. Hon blir helt lugn ich avslappnad och bara tittar på sin storasyster. Det är otroligt häftigt att se att de redan nu verkar ha ett band till varandra. Det ska bli så spännande att se dem växa upp tillsammans.




















Kommentarer
Postat av: Jessie

Grattis till Selma <3

2015-05-10 @ 14:56:57
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0