Det blir aldrig som man tänkt sig

Det är en sak som är säker. Det blir aldrig som man tänkt sig med två små barn hemma. Det där med att planera, det kan man ju försöka och ibland får man till det men oftast inte. 
Från början hade vi tänkt försöka ta oss iväg på utflykt med öppna förskolan men den planen dog ganska fort med skrikande bebis. Då tänkte jag att vi skulle ta oss till Täby centrum och göra några ärenden och sen hem och sova middag, nixpix så blev det inte heller. Freja var på ett uruselt humör och ville gå och lägga sig redan vid 9.45 så ja, då blev det så. Nu sover en argis i sin säng och den andra argisen i min famn så nu sitter jag här, men jag måste säga att det är ganska skönt. Jag tvingas sitta i soffan och ta det lugnt för annat går inte Selma med på, en lugn förmiddag, det var inte igår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0