När någon annan tar över

Alltså när en annan människa tar över din kropp då är det inte mycket man kan kontrollera. Förra gången kände jag att jag hade lite kontroll men den här gången har jag ingenting att säga till om. Tösen i magen bestämmer precis allt och jag har ingenting att säga till om. Tycker hon att jag ska sova då är det bara att lyda, annars gör hon så att sammandragningarna kommer direkt. Tårarna sprutar ofta helt okontrollerat och humöret är värre än för en tonårstjej som är olyckligt kär. Nämn en krämpa man kan få när man är gravid så har jag fått den. Ni skulle bara veta. Mina kompisar skrattar så de gråter när jag berättar om konstiga saker som hänt med min kropp. Saker jag nog inte ska dela med mig av här...

Idag har förvärkarna fortsatt och nu på kvällen gör de riktigt ont. Förbannat ont faktiskt och tårarna sprutar. Jag tycker lite synd om mig själv och går runt och gråter och surar. Det kan inte vara speciellt lätt att leva med mig just nu. Jag har inte sovit på flera dagar och hoppas bara på en hel natts sömn inatt! Hur ska jag annars orka med allt som denna stackars kropp ska orka med? När den här bebisen är ute och jag blivit godkänd då ska den här stackars kroppen få komma i form. Bli stark för att klara vad som helst! 

Nu säger den här gnällspiken tack för idag och hoppas på en mer smärtfri dag imorgon! 

Sur och rödgråten tjej

Kommentarer
Postat av: Jessie

Vi får hoppas att den där lilla busen är lite mer omtänksam mot sin mamma när hon kommit ut <3 Massa kramar

2015-03-23 @ 10:39:12
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0