Så mycket kärlek, så mycket lycka ❤️

Igår var en underbar dag. Igår gifte sig min bästa vän med sin John och allt var så där magiskt. Vädret var varmt och brudparet strålade ikapp med solen. Carro var så obeskrivligt fin i sin klänning och det fullkomligt strålade om henne. Jag har aldrig sett henne så lycklig. Från början till slut var allt perfekt. Vigseln, sången, maten, talen, musiken, gästerna. Herregud vad lyckat. Och jag gjorde det, jag höll tal! Rösten sprack och jag var galet nervös men jag fixade det och jag tror det uppskattades. 

Just nu känns det som att det bara är en massa fantastiska nyheter från alla håll och det finns så mycket lycka och kärlek runt omkring mig. Den här sommaren är bäst!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0