Kräkfest

Herregud vilken jäkla Kräkfest Selma ställde till med här på kvällskvisten. Det var som en fontän över hela mig, Selma och amningskudden. Det gick inte att rädda min älskade amningskudde från NGbaby, den ligger nu i en sopsäck i väntan på att få åka till tippen. Jag som hade tänkt att den skulle hålla under hela amningstiden med Selma också men den klarade inte dagens fest. Imorgon åker jag och köper en ny för jag klarar mig inte utan den! Jag använder den hela tiden och det är världens bästa avlastning för axlar, armar och rygg. Jag vet att jag använde den jättemycket när Freja började sitta också som stöd runt henne ifall hon ramlade. Så bra helt enkelt. 

Om jag var en storbloggare skulle man kunna tro att det här inlägget var sponsrat av NGbaby men jag bara fullkomligt älskar min kudde.
 Det finns i alla fall en stooooor fördel med denna katastrof och det är att jag får köpa en kudde med det nya fantastiska harlequinmönstret som jag älskar, hoppas den finns inne! 

Bild babyland.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0