Det bästa som finns ❤️

Det bästa som finns är att lyssna på Tobbe och Freja när de umgås, det finns inget härligare. Höra hur de pladdrar med varandra, fnissar och håller på. Just nu sitter jag i soffan med en sovande bebis och lyssnar på dem inne i badrummet. 

- Neeej, Freja sitt ner nu kommer den ju. Snart landar den där i...
- NEJNEJNEJNEJ 
- Joooo sitt ner
Tystnad
- Jaaaaa!
Tobbe öppnar och berättar att Freja har bajsat på pottan och på badrumsgolvet och på hans skärp. Så nu sitter jag och lyssnar på två glada typer som duschar, badar och städar badrummet. Jag tror det kommer vara vatten precis överallt, precis så som det ska vara när man är liten och fullkomligt älskar vatten! 

Idag köpte jag en docksäng till Freja på blocket som hon blev överlycklig över, så nu sover dockan nerbäddad i sin säng precis intill frejas. Hon är så söt när hon nattar dockan, bäddar ned, pussar på pannan och säger godnatt. Älskade fina unge ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0