Mitt 2014

Gott nytt år gott folk! Nu är det 2015 och jag tror det kommer bli ett magiskt år. Jag ska bli tvåbarnsmamma och det kommer hända mycket roligt, dessutom fyller jag och många av mina närmsta 30, hur är det möjligt att vi blivit så jäkla gamla? 

Tänkte försöka summera 2014 men jag tycker det är jättesvårt. Det enda jag kan säga är FREJA för det är vad mitt år handlat om. Tänk vad mycket hon gjort under 2014, tredubblat sin vikt, lärt sig sitta, krypa, gå och springa. Tänk vad många första vi har haft under året som gått. Jag har hängt med mammor på långpromenader, filthäng, uteserveringar och senare hemmadejter med vildingar som inte kan sitta stilla. Vi har gått på babysim, badat i det galet varma havet under den absolut fantastiska sommaren och hängt med nära och kära. Vi har fått glada nyheter från många håll, kompisar som förlovat sig, ska få barn och dessutom fått reda på att vår familj ska bli fyra. 

Jag har gått igenom gravidtrötthet, illamående och ryggont med en ettåring och vi har alla tre varit sjuka hela tiden! 

Det nya året firades in med rostmackor och avslagen cola för mig och Tobbe så vi lovade varandra att nästa nyår då ska vi fira riktigt ordentligt! Tänk att vi då kommer ha två barn, jag kan inte ens föreställa mig det! 

Jag hoppas att ni vill följa med mig under 2015 och snälla kommentera då blir det så mycket roligare :)
Puss på er


Har inga bilder från vårt magsjuka nyår så jag bjuder på en på Freja i sin sitter från förra året! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0