Friska!

Nu är vi äntligen friska igen och behövde komma ut ur huset! Vi åkte till arninge och köpte en ny dammsugare, vår gamla gav upp idag och det var dags! Vi kollade även in porslin för vi vill byta ut porslinet som Tobbe hade innan vi träffades som börjar bli lite naggat och så tycker vi båda två att tallrikarna är för stora vilket innebär att man slevar på alldeles för mycket mat! Vi är lite inne på swedish grace från Rörstrand men får se vad det blir tillslut. 

Till middag gjorde Tobbe hemgjorda köttbullar med potatismos och jag har aldrig sett Freja äta så mycket någonsin, hon käkade mer än vad jag gjorde, mammas lilla matvrak! 

Nu sover Freja sedan en stund tillbaka och jag njuter av egentid. Tycker dock att den galet dåliga jul tvn kan ta slut nu för det finns inget att kolla på! Får bläddra på Netflix och se om jag hittar något!




Kommentarer
Postat av: Jessie

Ja vad skönt att ni är friska igen :D

2015-01-03 @ 18:25:12
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0