Det tär

Jag är helt slut och känner mig nere trots en jättemysig dag. Det börjar kännas att alla rutiner har försvunnit under jullovet, helt oavsiktligt, det är
Freja som bestämt det. Hon vill inte somna på kvällarna och gör hon det så vaknar hon runt 00-snåret och vill inte sova själv. Då ligger hon i vår säng och snurrar så ingen av oss sover eller som inatt när Tobbe sov med henne i hennes rum, han sov inget pga F och jag sov dåligt pga migrän. Skitnatt! Idag vägrade hon dessutom sova middag men ville ändå inte sova på kvällen. Blä, just nu känns det som man aldrig kommer få egentid eller sömn igen, jag antar att det är nu man är småbarnsförälder på riktigt,jag längtar inte tills vi har två som inte vill sova. 

Jag behöver göra något kul bara för mig själv! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0