Dåligt humör

Jag är på galet dåligt humör just nu. Jag hatar att blir arg på Freja men ikväll tappade jag verkligen humöret helt. Efter att ha dragit mig i håret 312 gånger, rivit mig i ansiktet och stoppat in fingrarna i mina ögon sparkade hon mig det hårdaste hon kunde i magen och bara hånskrattade. Fy fasen vad arg jag blev. Men det är så lönlöst med någon som inte förstår vad hon har gjort eller konsekvenser. Man är ju inte mer än människa och det är klart man blir arg. Det som är mest irriterande är att hon bara håller på så med mig, klänger är elak och allmänt jobbig men hennes pappa han får bara kärlek. Suck. Livet som mamma är inte alltid det roligaste. 

Så skönt att T är hemma imorgon och tar natten plus förmiddagen så jag får lite egentid! Det är jag värd!

Hon är ett monster, ett monster säger jag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0