Så bra!

På förmiddagen var jag och Freja på besök på förskolan som ligger rakt över vägen från oss. Jag kan säga så här, både jag och lilla fröken fräken gick därifrån med ett stort leende på läpparna. Vilken härlig förskola! När vi kom in möttes vi av barnens fina konstverk och projekt överallt. All från teckningar till strumpdockor och sockermålningar. Precis så som jag tycker att det ska vara. Överallt satt bilder på roliga aktiviteter och lokalerna gjorde verkligen att man längtade efter att få leka, måla, pyssla! Pedagogerna var underbara och deras arbetssätt tilltalade mig verkligen. En av dem vi träffade såg direkt att Freja var väldigt framåt och vi pratade om att inte sätta henne med de allra minsta då hon inte skulle få så mycket utbyte av dem, utan att de anpassar grupperna efter mognad och har inte ett strikt ålderstänk! Det kändes så modernt och jag tyckte verkligen om det! 
Det kändes så otroligt skönt efter det som hände i fredags. Enda nackdelen är att vi inte får plats förrän i augusti men den här platsen är väl värd att vänta på!



 

Kommentarer
Postat av: Jessie

Så himla skönt! Hoppas nu att det löser sig med avlastning för dig på något sätt, så att du och din kropp får må bra. Kram <3

2015-02-18 @ 10:44:23
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0