Hem ljuva hem

Idag har jag fått komma hem efter att ha spenderat två nätter på danderyds sjukhus. Åkte in i tisdags efter jag varit hos min barnmorska som blev orolig för att jag har haft blödningar och sammandragningar. Ringde till förlossningen som också blev oroliga och helt plötsligt blev jag inlagd för observation. Jag var inte alls beredd på det, jag var ju inte ens orolig och helt plötsligt fick jag ligga på avdelning med massa kvinnor som har komplikationer. Fy vad läskigt att se vad som kan hända under en graviditet. Som tur var är det ingen fara med varken bebisen i magen eller med mig men jag har fått stränga order att ta det lugnt resten av graviditeten och INTE lyfta. Idag ringde jag runt till förskolor och hörde efter om vi kanske kan få in lilla älsklingsjejen på förskola tidigare än vad vi tänkt så att jag kan få avlastning några timmar per dag och så att Tobbe slipper vara hemma från jobbet när jag ändå är hemma. Det skulle bli lite kämpigt ekonomiskt. Så imorgon ska jag och Frejski på besök på en förskola. Det ska bli spännande! Jag tror Freja skulle älska att få busa med andra barn några timmar om dagen, annars skulle jag inte ens överväga det. Hon är så social den där ungen. 

Nu ligger jag i soffan och njuter av att få vara hemma, att få sova i min egen säng med min man och mina katter och antagligen Freja senare inatt :p 
Freja var så fantastiskt söt när hon insåg att mamma var hemma igen. Hon ville inte sluta kramas och hade så himla mycket att berätta för mig, fy fasen vad jag saknat den lilla token ❤️

Mammas lilla gofis

Kommentarer
Postat av: Jessie

Vad glad jag är att det inte var något farligt med någon av er <3 Hoppas att ni får plats på någon härlig förskola snart! Puss!

2015-02-12 @ 22:39:03
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0