Brum brum

Här har det varit fullt ös på morgonen med en liten piggelintjej men nu stupade hon och somnade gott i sin säng efter att ha kört runt på golvet med bilar och sagt brum brum eller snarare bjum bjum :) hon är så stor nu jag kan inte förstå det. Leker själv och förstår sååå mycket. Hon kan peka på sin mage när jag frågar var frejas mage är och samma med min mage. För någon dag sedan lärde jag henne något dumt, haha. Jag lyfte på benet och låtsades prutta så gör hon det hela tiden och hånskrattar. Världens roligaste tjej!

Nu ska jag passa på att duscha och kanske till och med få vila en stund, får se hur länge hon sover. 




Kommentarer
Postat av: Jessie

HAHAHA <3 jag har haft en riktig sakna mickis & freja dag idag, suttit och kollat igenom din instagram och förälskat mig ännu mer i er lilla busunge. <3

2015-02-08 @ 21:21:22
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0