Vårskrik

Åh jag känner för att göra en Ronja Rövardotter och ställa mig och skrika vårskrik för det är så underbart att våren är här. Vitsippor, blåsippor, skilla och gullvivor överallt, luften är ljummen och man kan vara ute hela dagen. Ikväll grillade vi och åt middag ute, hur underbart är inte det? Jag och Freja passade på att knata runt kvarteret medan Tobbe fixade middag. Idag har även uteplatsen gjorts iordning med blomlådor och ute möbler. Snälla Kerstin var här och hjälpte Tobbe, jag var lite för trött för allt jobb efter ytterligare en natt utan sömn. 
Nu saknas det bara blommor till balkongen så är båda våra utemiljöer fixade, fantastiskt. Längtar efter ljumma kvällar i kvällssolen med ett glas rosé. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0