Krämpor och trötthet

Inatt blir vår lillefjun en vecka gammal. En minst sagt omtumlande vecka av vårt liv, omtumlande men underbart. Min kropp är såååå slut. Jag har ofattbart ont i ryggen och nacken, det gör ont när jag tar djupa andetag så nu bokade jag tid hos kiropraktorn på fredag för att förhoppningsvis få lite ordning på det. Jag är extremt svag och orkar ingenting, bara att gå runt kvarteret är riktigt tufft. Men som sagt, det är bara knappt en vecka sedan hon kom ut och som min kropp fick jobba för att få ut henne till världen, jag måste låta den få återhämta sig. Att lillfisen har all sin vakentid på nätterna gör inte direkt återhämtning lätt. Inatt skulle hon äta en gång i timmen! Idag är jag totalt slut och har varit hemma och försökt vila när Selmis sover. Tobbe har varit på lekland med Freja och nu är de iväg och hämtar vår nya bil som Tobbe köpte igår. Det är tydligen vad han gör när han är pappaledig, shoppar bil 😛. Vi har blivit med familjebil, en bronsfärgad Volvo XC70! 

Nu ska jag passa på att försöka slumra en stund med bebis på bröstet, hörs senare!

Matmonstret ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0