Hormonell

Barnen sover (yey us!)och jag ska höra detsamma, natten var urusel. Selma äter typ två gånger i timmen och min mjölkproduktion är helt galen. Ursäkta ärligheten men det sprutar överallt. Linnet jag sov i var helt genomdränkt för att det bara rinner.
 Hon har ALL sin vakentid på natten och jag bara ber att det ska ändras snart. På torsdag går Tobbe tillbaka till jobbet och jag ska vara ensam med barnen. Hur ska det gå om jag är så här trött? 

Gick in och såg att blondinbella fött en liten dotter idag och började gråta. Fasen vad hormonell jag är. När jag såg bilderna på dem från förlossningen blev jag helt sentimental och ville tillbaka. Hur knäpp är kroppen egentligen? 

Nej nu ska jag passa på att slumra innan någon av tjejerna vaknar igen, man får passa på när man kan.

Natten började bra igår med Selma i egen säng med Elmo i fotändan!



Kommentarer
Postat av: Jessie

Hoppas att du kan få sova lite grann <3 Det låter som ett riktigt sömnpussel! Jag håller tummarna för att lilltjejen vill sova lite mer om nätterna så att ni kan få det lite lättare. Massa kramar <3

2015-04-19 @ 14:18:07
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0