Sjukstuga

Här hemma har jag en sjuk fästman och en sjuk bebis. Lilla älsklingen hade 39 graders feber nu på kvällen och var jättekrasslig stackaren. Vi gav henne näsdroppar, alvedon och nattade henne lite tidigare än vanligt för hon var helt sänkt lilla plutten. Natten till idag sov hon jättedåligt och hon har sovit dåligt på dagen också så nu hoppas jag verkligen att hon får sova inatt. 

Imorgon blir Freja 9 månader, lika länge låg hon i min mage, det har gått så fort jag kan inte förstå. Det känns som det var igår hon kom, det där lilla pyret som kom upp på mitt bröst å bara gallskrek. Finaste Freja! 

Häromdagen när hon var pigg och käkade plommon <3

Kommentarer
Postat av: Jessie

Så de är sjuka båda två, stackare! Hoppas Freja sovit bättre inatt och att det är på bättringsvägen. Hälsa dem från mig <3 Kram

2014-09-04 @ 10:56:39
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0