Helg

Efter en vecka av sjukstuga här hemma så tog jag och Freja oss ut igår och mötte upp Carro i Täby centrum. Vi åt lunch på vapiano, fikade på espressohouse och där emellan fick vi in lite shopping. Vi köpte bland annat presenter till Frida och Calle som fyller år nästa helg och ska ha en liten födelsedagsfest. Freja var nöjd i vagnen men mot slutet märkte jag att hon inte mådde bra. Vi åkte hem och tog tempen, 39,8. Jaha då var vi tillbaka på ruta ett, suck. Dock sov hon jättebra inatt och vaknade inte förrän 07.15 vilket är sent för henne och nu på morgonen var hon feberfri så vi får hoppas att det är bra nu! 

Idag ska vi på födelsedagskalas till min kusin Marcus och hans tjej Mickis, jajjemen, en till Mickis i släkten :). Det ska bli skoj för jag har inte ens sett deras lägenhet som de flyttade in i för typ ett år sedan!

Nu ska jag vila en stund medan lillfisen sover, hörs snart!

Febrig men tapper skrutt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0