Sjukling

Så var det dags för rond två med feber. 40 grader fick lillplutten idag, bara pang så var hon jätteskruttig. Hon har sovit jättemycket idag, 8-11.30, 13.30-15.30 och sedan gick hon och la sig för natten vid 18.30. Jag undrar hur mycket vi kommer få sova inatt... Ush det är så hemskt när hon är dålig, vårt lilla energiknippe försvinner och hon vill bara vara nära nära. 
Det var bara att ställa in kalaset med farmor, faster och kusinerna, vi vill inte riskera att farfar ska bli förkyld. Men min familj kom över på lammsteksmiddag. Freja var tapper men orkade inte riktigt med. Älskade unge. 
Nu hoppas jag att hon vaknar imorgon och mår bra!

Min födelsedag har varit bra trots sjukdom. Vi är trötta allihop eftersom Freja ville upp vid 05 men det var mysigt att ha familjen här. Jag har fått fantastiska presenter, en väska, en klänning, en spadag som jag längtar efter att utnyttja, skor och härliga grejor från body shop. Nu ska jag skämma bort mig själv! 

Blev firad av mina två älsklingar i sängen imorse med tårta och paket ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0