Psykbryt

Ikväll fick jag ett psykbryt. Freja gallskrek konstant från 17.00-19.30 och efter en gnällig dag fick jag helt enkelt nog. Tobbe var borta ikväll så jag var ensam och jag hatar att bli irriterad på Freja. Jag känner mig som världens sämsta mamma och blir jätteledsen. Försökte natta som vanligt med välling, det gick bra men efter 10 min vaknade hon och började gallskrika, skulle bara inte sova. Tog upp henne och hon bara skrek. Tillslut la jag henne i myspölen och gick in i köket för att andas, räkna till tio och gå tillbaka. Då var hon lugn några minuter men började sedan skrika igen. Jag såg på henne att hon var dödstrött så jag bestämde mig för att jag bara skulle få henne i säng. Jag gjorde mer välling och försökte igen. Hon tryckte nästan hela flaskan igen vilket betyder att hon sammanlagt drack nästan en halvliter välling och sedan somnade hon, jävlar hon var hungrig, hur skulle jag veta det? 

När hon äntligen somnade och jag kunde andas ut i soffan så bara brast det. Den här jävla skitkvällen tog musten ur mig och kag blev så jävla ledsen. Jag vet inte varför men det bara blev så. Tobbe fick ta hand om en rödgråten tjej i soffan och nu känns det lite bättre. 
Imorgon är det halvdag för Tobbe vilket jag välkomnar med öppna armar, ingen blir gladare än Freja när hon får hänga med sin pappa!

Snygg panda med mascara i hela ansiktet :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0