Förbannade snor

Jag visste att barn blir sjuka mycket men herregud, när ska det ta slut? Idag kom snoret på återbesök till Frejski och nu på kvällen har jag sprungit som ett jehu mellan soffan och frejas rum eftersom hon hostar ut nappen och blir ledsen. Nu ligger jag och väntar på att hon ska somna ordentligt så att även jag kan gå och lägga mig, jag är helt slut!

Idag har jag och Freja varit i Täby C med min mamma och köpt lite kläder till Freja. Sen kom hon hit nu på kvällen för att äta middag med oss, hemmagjord pizza, mums! Freja ville absolut inte gå och lägga sig när mormor var gör så hon var uppe till 21. 

Glad Freja får rida på hästen i leksaksaffären

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0