Underbara sommar

Det finns inget som är mer underbart än svensk sommar. Ljuset, värmen, grönskan, havet... Ljumma kvällar, det är det här man lever för. Just nu sitter kag i skuggan på balkongen och njuter av lugnet. Freja gav mig sovmorgon till klockan 7 för första gången på typ en månad och nu sover hon i sin säng igen. Det hör inte direkt till vanligheten att hon somnar i sin egen säng på dagarna så jag blir alltid lika glad när vi lyckas!

Om några timmar ska vi lämna Freja med mina föräldrar och åka iväg till Göteborg för att vara med när finaste Kicki och Johan gifter sig. Det ska bli så underbart att få dela deras dag. Det är dock superjobbigt att lämna lillfisen hemma, inte för att kag inte tror att mina föräldrar kan ta hand om henne utan för att jag tycker det är jobbigt att vara ifrån henne. Min lilla skatt. Men det kommer få jättebra och det ska såklart bli underbart med en helg med min man. Ikväll ska vi gå på dejt för första gången sen Freja kom!

Nu ska jag passa på och njuta lite till av sommaren innan min lilla flisa vaknar. Glöm inte att njuta hörrni! 




Kommentarer
Postat av: Jessie

Kan bara hålla med, denna vecka har ju bara varit helt fantastisk!! Hoppas att ni får en underbar helg och att ni får uppleva ett fint bröllop <3

2014-05-24 @ 11:05:44
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0