Seg dag

Värmen är som bortblåst, idag har det varit 12-13 grader och iskalla vindar. Kände mig som världens sämsta mamma när vi gick till öppna förskolan idag för Freja blev alldeles iskall om händerna och jag hade inga vantar med, vem tänker på sådant när det i helgen var 30 grader varmt och Freja satt i sin pool hemma hos mamma och pappa?
Jag tror dock att lillfisen tyckte det var skönt med lite kyla, hon har varit väldigt trött idag så vi har myst mycket och sovit, förutom en sväng till öppna förskolan då såklart. Vi provade ny mat till middag och det var det godaste hon ätit hittils, hon fick inte nog. Nudlar; skinka och grönsaker var tydligen sjukt gott.

Nej nu är jag så trött så ögonen går i kors så jag ska ta och göra mig iordning för sängen. Imorgon ska vi till öppna förskolan igen för en liten diskussionsgrupp om uppfostran och liknande, ska bli spännande.

Nattnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0