Happily ever after

Så var vi hemma igen efter en helt fantastisk helg i Göteborg. Jag och Tobbe lämnade vår lilla tjej med pappa på fredagen vid lunch och styrde bilen ner mot Götet. Det var såklart jättejobbigt att lämna vår älskling hemma men det var ändå skönt att få en helg ensamma. När vi kom ner gick vi ut och åt en supergod middag nere i hamnen där vi bodde och efter det blev det dessert och drinkar i hotelbaren. Behöver jag säga att två trötta småbarnsföräldrar somnade innan huvudet landade på kudden?

Utvilade vaknade vi såklart tidigt på lördagsmorgonen, gick ner och åt en god hotellfrukost och tog sedan färjan in till stan, 20 minuter så var vi mitt inne i centrum, hur smidigt som helst! Vi strosade lite på stan, köpte lite fina kläder till lilltjejen och Tobbe hittade ett par skor. Önskar vi hade haft mer tid till att strosa runt på stan men det blev bara ett par timmar sen åt vi lunch och åkte tillbaka till hotellet för att göra iordning oss för den stora dagen, Kicki och Johan skulle äntligen säga ja till varandra.

Det var en fantastisk vigsel och jag grät såklart i kyrkan. När Kicki skulle säga sina löften kunde hon knappt få fram ett ord för hon var så rörd och då började självklart den här blödiga mamman också gråta. Eftet vigseln bjöds det till fest på en fantastisk lokal på en pir, det var champagne, snittar, en fantastisk trerättersmiddag, gott vin och framförallt helt fantastiska tal. Jag kan inte förstå vilka fine vänner de där två har, jag tror jag grät en skvätt vid 99% av talen. Så många fina ord och så många bra talare, helt oförglömligt. Jag är så glad att vi fick vara med och dela deras dag, den kommer jag aldrig att glömma!

Järngänget från gymnasiet var samlat igen, bara det gör ju att man aldrig kommer glömma dagen, och kolla på Kicki, hur fin är hon inte?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0