Gullunge

Gullungen ligger i sin säng och sover... Men hon ligger inte med huvudet på kudden och fötterna i fotändan, nej Hon har hasat ner, vänt överkroppen på sidan och benen ligger särade som en groda, hon har dessutom sparkat av sig täcket och ligger och håller i isbjörnen hon fått av sin pappa. Gulliga jäkla unge! Jag tror minsann någon är lik sin far, tobbes mamma övervägde att köpa en rund säng till honom för han flängde runt då mycket i sömnen...
 Helt färdig  är hon efter att inte ha sovit något på dagen deckade hon i tobbes famn vid 18.30, flyttade sen till mig och sov vidare, sen flyttade vi henne till sängen där hon nu sover, vi får se när hon bestämmer sig för att vakna imorgon bitti/natt...

Nu ska jag passa på att sova också natt natt!


Frejski å bästisen Adam idag på mammafikat

Kommentarer
Postat av: Jessie

alltså hon ser ju så gosig ut att jag dör!!! <3 världsgulliga unge!

2014-05-14 @ 18:40:35
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0