Ett annat liv...

Det jag gillar mest med att ha en blogg är att man kan gå tillbaka i arkivet och se vad man gjorde vid den här tiden föregående år... kollade in vad jag gjorde 2011. Snacka om att livet förändrats. I maj 2011, oroade jag mig för tentor jag inte pluggat till, hade picnic med tjejkompisar, berömde pappa för hole in one på golfbanan och jobbade på Intact. Passade på att ha dejter med min man på vardagar då jag jobbade mycket helger och firade valborg med Tobbes familj i Åkersberga.

Maj det här året spenderar jag som mammaledig mina dagar med långa barnvagnspromenader, hänger på öppna förskolan och har sångstunder med kidsen. Långa fikastunder med mammagruppen och bara njuter av att vara hemma med min lilla skatt, det är märkligt hur livet ändras, men ack så underbart.

Vem vet i maj nästa år kanske kanske vi blir man och fru...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0