Tårar

Jag gick in här för att skriva om min mysiga kväll med Frida och Carro men innan jag började skriva gick jag in och läste en blogg som jag läser varje dag och nu ligger jag här och gråter. En liten bebis som gått bort, en bild på en blå liten hand i sin mammas, fruktansvärt, obeskrivligt. Jag kan inte ens försöka föreställa mig den smärtan och jag mår illa när jag tänker på hur det skulle kännas om något skulle hända Freja. Jag har ingen aning om vem denna familj är, jag har aldrig träffat dem men ändå berörs jag så extremt mycket och gråter när jag läser det.

Det är så orättvist, det är inte meningen att barn ska gå bort innan dina föräldrar...

Kommentarer
Postat av: Jessie

<3

2014-03-19 @ 09:12:11
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0