Stormen viner

Jag har precis lagt mig i sängen och ligger och lyssnar på stormen som viner utanför fönstret, jävlar i mig vad det blåser. Jag är fascinerad att lillfisen kan sova igenom detta. Våra utemöbler står inpackade i en presenning på uteplatsen och det slår som attan i den. Varje gång det kommer en stark vind ligger jag och spänner mig och hoppas att hon inte vaknar men hon verkar sova så gott. 

Idag har vi varit i Täby centrum med Valla och Malin, shoppat lite kläder till småtjejerna och jag fick en ny concealer och en handkräm, lite lunch på det så var vi nöjda! Det blev inga våfflor för oss idag, vi tar det på torsdag med Misan och Niklas istället.

Imorgon ska jag och F försöka ta oss iväg tidigt för vi ska vara i Åkersberga klockan 10 och byta däck på bilen, alltid spännande när man ska iväg "tidigt", brukar försöka boka in saker efter 11 men det ska nog gå ändå. Efter det kommer Valla över så ska vi göra gipsavgjutningar av småtjejorna.

Nu ska jag försöka sova trots stormen, god natt!





Kommentarer
Postat av: Jessie

Vilka sötisar <3 lycka till med däcken o gipset :)

2014-03-26 @ 10:02:25
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0