Öppna förskolan

Imorse somnade jag och Freja om efter att Tobbe gått till jobbet och vaknade igen vid tio! Sen vet jag inte var tiden tog vägen för helt plötsligt var klockan tolv och vi skulle möta Valla från mammagruppen och gå bort till öppna förskolan i Skarpäng. Det var bara vi och Josefin med hennes Irma också från gruppen som var där men vi hade det supermysigt, gjorde hand och fotavtryck med färg, sjöng sånger och vi mammor fikade och pratade en massa, pedagogerna som jobbar där var hur trevliga som helst så dit ska vi absolut gå igen. 
Jag är så extremt dålig på att fota jag glömmer bort det helt när jag är med Freja vilket i och för sig kanske är bra för då är jag ju med i ögonblicket men någon bild kan ju vara rolig att ha... Påminn mig om att fota avtrycken sen när jag ramat in dem! 

Nu på kvällen har Kicki, Natalie och min mamma varit här och myst lite, alltid lika trevligt att ses. Freja var på sitt allra bästa humör och gurglade hela kvällen.

Imorgon ska jag och Freja hänga med min syster, det ska bli trevligt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0