Lycka

Skrutten har somnat i sin säng och mamman borde göra detsamma. Bara en liten stund till med slösurfning på mobilen...

Jag har glömt att berätta att vi i söndags fick reda på att våra fina vänner Fredrik och Sussi ska gifta sig! När de berättade höll jag på att börja storgråta, de där två är så fantastiskt fina tillsammans och jag är så glad för deras skull. 
Vi ska även på bröllop i maj när finaste Kicki och Johan gifter sig, det är så härligt att få vara med och dela lyckan! Jag undrar när jag och min fästman ska komma till skott... Det blev bebis först så får vi se om det kanske blir nästa år... 

Fredrik och Sussi i klädstafett på midsommar förra året <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0