Härlig dag igen

Gud vilken härlig dag det har varit igen, sol och ljummen luft. Jag insåg att det är dags för mig att inhandla ett par schyssta sneakers för vårens barnvagnspromenader, så det måste jag ordna snarast och en vårjacka eller väst! 
Vi möttes i varje fall upp några av mammorna, köpte med oss lunch och gick hem till Josefin och åt, kidsen låg på golvet och gurglade ikapp, dom är så himla söta! Sen gick vi ut på en härlig promenad och småttingarna somnade gott i vagnen. När vi kom hem lagade jag och Freja kyckling och lekte lite, hon har fått en typ fjärilslarv som piper av sin farmor som hon blir helt hypnotiserad av. 
Tobbe åkte iväg för att spela squash med min bror och jag nattade Freja vid 21 och hon sover så gott i sin säng, så får vi se hur den här natten blir. Jag är helt slut och tänkte alldeles strax sova själv, imorgon ska vi till öppna förskolan på sångstund!

Godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0