Babysim

Idag var det så dags för premiären på babysimmet. Jag var lite nervös över hur det skulle gå men det gick så himla himla bra. Freja fullkomligt älskade det och plaskade på i poolen och flirtade med de andra bebisarna. Josefine och hennes lilla Irma från mammagruppen var också med och det är så roligt att se att de börjar känna igen varandra och tycker det är kul att träffas. 

Nu ligger Freja och sover i vår säng och jag dricker en kopp kaffe och läser en tidning. Det är inte bara bebisar som bor lite mosiga efter bad. Sitter i soffan och tittar på de fina blommorna jag fått i helgen, tulpaner från Jessie och de där jag inte kommer ihåg vad de heter blommorna från mamma, pärlhyacinter kan det vara de?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0