Upptagen med att uppleva

På senare tid har jag blivit väldigt dålig på att fota annat än vardagliga ögonblick. Så fort vi är borta på något eller vid ett speciellt tillfälle är jag helt enkelt upptagen med att uppleva. Det är jättehärligt! Men det är lite tråkigt att inte ha bilder... Svår balansgång det där!

Vi har i varje fall haft en fantastisk helg. Midsommarfirande med härliga vänner, midsommarstång, sillunch, kubb, grillning och mys. Lunch med hela glavareklanen på midsommardagen och sedan Kolmården med vänner igår. Som sagt fantastisk! Men fotat det har jag knappt, men jag bjuder på vad jag har!













Kommentarer
Postat av: Jessie

Tack <3
Alltså hur söta?! Låter som en sjukt mysig helg!

2014-06-24 @ 10:44:46
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0