Skräcken

Idag var vi med om vår första skräck med Freja. Hon ramlade ned från skötbordet. Jag fattar inte ens hur det hände för jag stod där hela tiden framför henne, med en hand på henne men ändå så lyckades hon på något sätt blixtsnabbt trycka ifrån och fara över kanten och landa på magen med en duns. Det bara svartnade för ögonen på mig av skräck. Hon började direkt skrika vilket är ett bra tecken men sen bara somnade hon i min famn, bara försvann och sov djup djupt och jag blev såklart 
Galen av oro. Tack och lov att valla var här med Malin för hon var kolugn och gjorde så jag lyckades hålla mig lugn. Ringde Vårdguiden och fick prata med någon från SOS och hon var helt fantastisk, frågade om sympto, stöttade och försökrade om att det inte var mitt fel. Sådant händer. Vi kom tillsammans fram till att det inte var någon fara med Frejski, Hon vaknade och log och var glad och började dra mamma i håret, det om något är ett friskhetstecken! Vi har haft koll på henne under kvällen och det verkar inte vara någon fara med henne, nu sover hon lugnt i sin säng och det känns tryggt. Nu kommer jag börja byta blöja på golvet, jag vågar inte chansa!!

Mammas älskligaste älskling <3



Kommentarer
Postat av: Jessie

Usch vad otäckt!!! Såklart du blev livrädd <3 men vilken tur o vad skönt att det ändå gick bra! Massa kramar till er <3

2014-06-19 @ 08:59:24
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0