Konstig känsla

För sju månader sedan flyttade en liten tös in i vårt sovrum med spjälsäng som innebar att vårt liv blev så mycket bättre och vårt sovrum så övermöblerat :) men nu var det så dags för tösabiten att flytta till rummet mitt emot, hennes alldeles egna. För första gången på sju månader har jag kunnat göra i ordning mig för sängen med sänglampan tänd, kunnat rota i garderoben efter just den T-shirten jag vill sova i istället för att bara ta det som låg närmst. Kunnat sätta mobilen på laddning utan att Freja vaknar av oljudet, och prassla till täcket till perfektion. Dessutom kan jag blogga och kolla Facebook utan att någon störs. Herregud vilken sjuk känsla... Sovrummet känns helt plötsligt gigantiskt och tomt och jag saknar henne lite... Men det kommer bli bra och hon sover än så länge så gott inne i sitt rum, vi får se hur det blir inatt om hon vaknar och tror mamma har övergett henne.

Någon är på väg att börja krypa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0