Bra vecka

Trots slarv med glass och mat i förra veckan har jag lyckats gå ner 0,8 kg till, det betyder att jag på tre veckor tappat 4 kg, det känns bra! 

Det var en bra vecka förra veckan, min favoritskåning var uppe och hälsade på oss i flera dagar! Vi var i Vaxholm och njöt av sommaren, promenerade till Täby centrum, badade med Freja i hennes nya pool, var i stan och kollade in rean. Ingen var gladare än Freja, hon fullkomligt älskade Jessie och tycker det är skittråkigt att vara ensam med mamma nu :) 

Torsdagen hängde vi med några av mammorna, ungarna busade och vi åt god lunch! På kvällen var det äntligen dags för John Mayer i Globen, som jag längtat! Fick det i julklapp av min man och det var verkligen så himla bra, han är magisk!! 
På fredagen var det dags för avslutning med öppna förskolan i rönninge by så dit tog vi med oss frejas moster, faster och kusiner för korvgrillning och bus. Misan är extremt poppis hos ungarna och Elliot 7 år bjöd in Misan till honom för mer lek :) 

I lördags var vi och storshoppade till lillfisen, en ny bilbarnstol och en ny vagn som är liten och smidig att resa med. Vi får inte plats med något mer än vagnen sedan vi bytte till sittdelen och det funkar inte när vi ska åka till Gotland med katter och familjen! Freja är nöjd! 

Veckan avslutades med storstädning och middag på Golfklubben med frejas mormor och morfar, en sjukt bra vecka med andra ord!!

Så här kan man sova efter en lång dag i Täby centrum 


Gofisen i nya poolen

Frejskis nya favorit 

Mayer!!!

Nöjd tjej i nya vagnen, kronans sulky :)

Middag på Golfklubben 

Gullunge på grönbete 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0