Sleeping beauty

Igår var vi hemma hos mina föräldrar i stort sett hela eftermiddagen och Freja fick hänga med sin mormor och morfar, moster och morbror och såklart alla katter och Fridas hund. Jag tror att det var en hård dag för Freja med många intryck för inatt sov hon från 23.30-05.30, åt lite, somnade om och vaknade igen vid 09.30 eller nej förlåt jag väckte henne 09.30 för jag behövde (!) mata henne! Sedan vid 12.30 gick vi ut på promenad, kom hem vid 14.30 å nu är klockan 14.30 och hon sover fortfarande så gott i vagnen. Detta resulterar i att mamma har hunnit plocka hemma, tvätta, äta, dricka kaffe och allt detta oförskämt utvilad. Herregud vilken snäll bebbe vi har fått ❤️

Jag måste självklart också berätta att hon idag skrattade åt sin mamma för allra första gången, Gud vad fånig man blir och fjantar sig för att få ett till skratt men guuuud så underbart det är! Jag försökte fota och fick ett lite suddigt men väldigt gulligt kort 




Kommentarer
Postat av: Jessie

vilken lycka!!! <3

2014-01-07 @ 18:43:24
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0