Mjölkstockning

Jag och Blondinbella har tydligen mjölkstockning. Fan i helvetet vad ont det gör. Det känns som att ena bröstet ska slitas av min kropp och det som ska hjälpa är mera amning, för ja man känner ju för att låta en liten bebis suga på något som gör så ont att man vill skrika. Jag tror det beror på kylan som kommit hit till Stockholm. Just nu sitter jag med vetevärmare, värmefilt och en arg bebis på mig. Jag antar att hon inte får i sig så mycket som hon vill eller så är hon överstimulerad igen, det har varit lite mycket idag och igår med kusiner på besök. Jag hoppas att hon får i sig lite mat nu inför natten så att hon får sova gott.

Imorgon ska jag på brunch med mina tjejer å Freja ska följa med på restaurang för första gången, jag hoppas verkligen att det kommer gå bra men det tror jag. 

Nu ska jag kolla lite på tv innan de e dags för matning och nattning. Sov sött!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0