Lat helg

Måndag morgon och de första är tillbaka på jobb men inte jag. Jag ligger kvar i sängen med en liten tös och två trötta katter, så ser alla våra morgnar ut, så himla mysigt. Freja har precis ätit och ligger och slumrar lite. Idag har vi inga storslagna planer, en promenad om det inte är allt för kallt ute och sedan ska vi till mörby C å möta upp Tobbe för att gå till socialnämnden i Danderyd och skriva på papper att han verkligen är Frejas pappa, sådant man måste göra eftersom vi inte är gifta ännu.

Helgen som varit var väldigt lat, igår gick jag i pyjamas hela dagen och Freja sov jättemycket. I lördags var jag och lilltjejen på brunch med mina tjejer, hon skötte sig exemplariskt eller ja hon sov i sin bilstol hela tiden! Himla mysigt var det i alla fall, väldigt trevligt med lite kvalitetstid.

Nej om jag skulle ta och smita in i duschen medans skruttan sover, bäst att passa på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0