Glad mamma

Min ängel somnade i sin säng igår vid 00 och sov till 05.30, åt och somnade om i SIN säng, det har hon inte gjort tidigare. Vi sov till 9 å sen vaknade F med ett stort leende. Utvilad mamma och bebis är en oslagbar kombo. När jag åt frukost satt hon i sin sitter och lyssnade på musik. När vi spelade ToveLo - out of mind så sträckte hon upp händerna i luften å log hela låten å när den var slut blev hon ledsen så då satte jag på den igen å då blev hon glad igen! Ringde Misan å sa att hon måste berätta de nästa gång hon pratar med Tove! 

Nu har skruttan somnat i min famn å när hon har vaknat å ätit ska vi åka å kolla på ett par vinterskor till mig, jag håller på å frysa ihjäl när vi är ute och går.





Kommentarer
Postat av: Jessie

Alltså hon är ju SÅ SÖT!!! Och diggar redan med i låtarna, haha :D tänkte på den här youtubevideon när jag läste det http://www.youtube.com/watch?v=h4cmphg0Dyo :D

2014-01-16 @ 16:28:30
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0