Söndag morgon

Söndag morgon och jag sitter och laddar för herrstafetten i OS, Freja gymmar och snackar med Pingu och Tobbe håller på att göra kaffe, sämre kan man ha det. Dessutom bloggar jag ny från min "nya" dator som jag ärvt av min syster, det var inte igår jag hade en egen dator kan jag säga.
Igår var lillasyster och Anna här på middag, vi gjorde hemmagjord pizza, spelade lite spel och åt Misans pannacotta till efterrätt, mycket trevligt och gott! När de gick hem strax efter 23 gick Frejisen och jag och la oss, somnade 23.30 och vid 8 vaknade jag och Tobbe, gick upp och plockade lite disk och Freja sov vidare till 8.40!!! Hur länge kan en liten tjej sova egentligen? Det är helt underbart, en liten utvilad familj är vi idag minsann, vilket passar bra eftersom vi ska på kalas och Freja ska få träffa sina sysslingar Ester och Ebba, det ska bli himla trevligt.

Nu ska jag passa på att slå in presenter medan Freja är nöjd i gymmet.
Hoppas att ni har en härlig söndag!


Kommentarer
Postat av: Jessie

Så himla grymma de är!!!! Fick du kolla på hela finalen? Så himla bra!
Låter som du haft en härlig helg :) Puss <3

2014-02-16 @ 16:35:39
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0