Solig promenad och babysim

Gud vilken fantastisk dag vi haft här i Stockholm idag. Strålande solsken för första gången på vad som känns som en evighet, ska jag vara helt ärlig vet jag inte ens om vi har tagit någon barnvagnspromenad i solsken ännu. Vi möttes upp hela mammagruppen och tog en superhärlig promenad på drygt en timme med våra barnvagnar. Sex stycken barnvagnar som kommer på vägen, det måste se ganska roligt ut, men väääldigt trevligt med sällskap. Imorgon är det dags för möte med mammagruppen och ett nytt försök med babymassage, det gick ju inte så bra för mig och Freja förra gången, hoppas att hon är gladare den här gången.

När vi kom hem tog jag en kopp kaffe och passade på att boka in mig och Freja på babysim. Den 3/3 ska vi börja och det ska bli så spännande att se hur Freja reagerar, hon fullkomligt älskar att bada i sin badbalja och när hennes pappa häller vatten över huvudet på henne blir hon helt stollig så det ska bli spännande att se vad hon tycker om att dyka. Känns också kul att ha en aktivitet inplanerad varje måndag måste jag säga!

Nej nu är det strax dags för mig att väcka lilla fröken för det är dags att äta, hon har sovit i vagnen i fyra timmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0