KAOS

Jag har nog aldrig varit så glad att en dag varit över som jag var igår. Fy fan vilken helvetes dag. Det började med det där förbannade mailet som gjorde att jag blev ledsen och sedan blev allt bara kaos. Jag gick upp och Freja var så nöjd i sin sitter så jag passade på att ta en snabbdusch, då började det läcka vatten i duschen och hela badrummet fylldes av vatten på typ två sekunder, paniiiiik. Slet upp locket till avloppsbrunnen för att se om det var stopp då rann vattnet ner i alla fall men duschslangen hade tydligen gått sönder. När jag stod där bland allt vatten såg jag att det var små tasspår av bajs i heja badrummet, Elmo har fått diarré och har vandrat runt hela lägenheten ned bajs i pälsen. Okej, tänker jag, jag börjar med att kolla bajset. Bajs i sängen, gästsängen, soffan och min klädhög på stolen i sovrummet. Då ska jag slänga in allt i tvätten å inser att tvättmaskinen också har gett upp och inte pumpar ut vatten. Då började även Freja skrika så jag stod där med bajs och vatten överallt å fick panik. Ringde Tobbe som fick åka hem från jobbet. 
Mitt i allt detta förbannade jävla kaos så börjar idioten trakassera mig via sms, alltså herregud det var det sjukaste jag varit med om. Tobbe blev så jävla förbannad och skickade ett meddelande till henne och bad henne lämna mig ifred, men det kunde hon tydligen inte acceptera utan började trakassera honom istället. Suck. 

Ja hörrni, det kan ju bara gå uppåt från det så den här dagen kommer bli bra! 
Freja har precis käkat en hel flaska mat och har nu toksomnat i min famn sen efter nästa matning får det bli en lååååång promenad, behöver få komma ut i friska luften och röra på mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0