Du gör mig glad

Jag har skrivit förut om hur jag förra året blev illa behandlad av en av mina absolut äldsta vänner. Man skulle kunna tro att de efter fem månader skulle ha lagt av med trakasserierna och gått vidare men nej då it just keeps on coming. Är det inte sms eller mail så är det per post. Jag är så less på att ständigt bli påmind om skiten och vill bara gå vidare med mitt liv men imorse när jag vaknade hade jag klockan 2 fått ytterligare ett mail där jag får höra hur dålig jag är. Jag borde inte bry mig, men hur lätt är det att inte bli ledsen? Idag blev jag riktigt ledsen å grät lite men precis då skrattar Freja åt mig med ditt största skratt någonsin. Det går inte att vara ledsen när någon ler så stort åt en. Underbara älskade lilla flicka, du gör allt annat i livet verka oviktigt! 





Kommentarer
Postat av: Jessie

Vilka busiga ögon där den lilla damen har! Tur att hon vet när det är dags att muntra upp sin mamma <3 hoppas att allt jobbigt kan upphöra alldeles precis nu! Så att du kan få njuta av den lilla underbara utan att bry dig om något annat. <3

2014-02-06 @ 22:41:44
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0