Babymassage

Idag var andra gången vi körde babymassage med mammagruppen, man kan inte direkt påstå att Freja är något större fan av detta. Förra gången gick det inte alls utan hon somnade i min famn. Idag gick det bättre och vi kunde vara med halva tiden i allafall. Problemet är att hon tycker att det är skittråkigt att ligga på rygg på samma ställe för länge, hon vill sitta upp och titta på allt som jag tittar på. Tur att vi inte har bokat in oss på någon dyr massagekurs :p

Efter mammagruppen gick jag och Sanna hem till mig, åt lunch och pratade lite, himla trevligt!
När Sanna och hennes lilla Axel gått hem sov Freja i många timmar och jag passade på att vika tvätt å göra lite nytta. 

Imorgon har vi inga stora planer, vi ska nog försöka oss på att storhandla lite, har inte gjort det ensam med Freja, vet inte riktigt hur jag ska lösa bebis och kundvagn situationen... Men vi kommer nog på något!

Bjuder på en fin bild på Freja och hennes framtida pojkvän Adam som är 1,5 månad äldre än henne




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0