Trött på allt

Just nu är jag i en supersvacka, mår inte alls bra, jättedeppig och ledsen. Det blir heller inte bättre av att det här varit en riktig skitvecka bokstavligt talat. Präglad av magsjuka. Just nu är klockan 05.50 och jag har varit uppe i 1,5 timme. Vaknade av att Freja skrek i sitt rum, hon hade skitit ned hela sig själv och hela sängen. Det var bara att stoppa henne under kranen, tvätta henne och mig själv och sedan ge sig på sängen och börja tvätta allt. Jag kan ju förstå att liten inte somnar om efter detta rabalder så det är bara att vara uppe. På det har jag sovit ungefär noll. Somnade vid 23 och vaknade vid 00.30 när T kom hem från julbord, sedan dess har jag varit uppe och bråkat med katt som försökte väcka Freja fem ggr innan jag gav upp och kastade ut honom med huvudet före rätt ut i stormen. Kanske att han lärt sig en läxa? Förmodligen inte... 

Hoppas att den här dagen bara kan bli bättre! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0