Magsjuk...

Inatt kom den, min största fasa, magsjukan. Jag klarar det mesta i äckelväg men kräk det har jag enormt svårt för. Freja stackaren måste ha kräkts i sömnen och sedan sovit vidare för hon var helt inkladdad och sängen ska vi inte tala om. Förlåt att jag skriver det här alla äckelmagade men så var det. 
Nu håller jag på att vädra och sanera hela lägenheten, tvättar täcken, kuddar, spjälskydd och frejas gosedjur. Hon råkade se sin kanin inne i maskinen och freakade ur stackarn men nu sover hon med den lilla kaninen, det verkar också fungera, lilla älsklingen. 

Nu ska jag vila en stund när hon sover , mår också illa, vet inte om det är för att jag vet att hon är dålig eller om jag faktiskt också kommer åka på det. Suck. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0