Lucka 6: Lucka 6: Djupdyk i albumarkivet!

Lucka 6: Djupdyk i albumarkivet! Ta fram ditt mobilalbum och plocka ur bild nummer 8, 32, 48 och 80 räknat från första bilden i albumet och blogga om dem.

Bild 8
Så här låg jag och Mille varje morgon för lite mer än ett år sedan och hade morgonmys i väntan på att bebis skulle komma. Vi passade på att ha en massa egentid!

Bild 32
Här hade vi byggt ihop spjälsängen och satt i spjälskyddet. Isbjörnen som Freja nu alltid sover med var det allra första som Tobbe köpte till Freja när hon låg i magen och filten har hon fått av min farmor ❤️

Bild 48
Här var jag supergravid med
Frejski, jag tror det var dagen innan hon kom!

Bild 80

Lilla älskling i jättestora overallen ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0