Lucka 15: Ett inlägg om tre saker som får dig att må bra

1. Tobbe!!! Tobbe är bäst på att få mig att må bra! Han vet precis vad jag behöver när jag behöver det (för det mesta i alla fall, hehe)


2. Freja! Hur trött och sliten jag än kan bli av hennes gnälliga dagar så fina det ingen som kan få en på så gott humör som den här älskade lilla tjejen. När hon kommer springande emot mig med utsträckta armar för att sno en kram smälter jag lite. Eller när hon ger mig en stor fet blöt puss mitt på munnen eller när hon snusar in sig i min nacke när hon behöver trygghet. Hon är det bästa lyckopiller som finns!


3. MINA VÄNNER! Det viktigaste jag har förutom min lilla familj. Utan mina fantastiska underbara älskade vänner hade jag inte varit någon alls! En stund med någon av dem kan ge mig ny energi för en lång tid framöver! 

Min syster och bästa vän

Carro! Vi har gått igenom allt och lite till!

Jessie som träffar så sällan. Som jag önskar att vi bodde närmre varandra!

Frida som alltid vet vad jag behöver bättre än jag själv!

Bettan! Jag har ingen bild på dig i min telefon men du vet att vi är bäst :)



Kommentarer
Postat av: Betta

Liten ledsen över att de inte finns någon bild på oss me jag älskar dig ändå!

2014-12-20 @ 21:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0